Tryb koncertowy

Orkiestra Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa „Sinfonietta Cracovia”

Specjalista ds. promocji i komunikacji marki

Miejsce pracy: Kraków

Początki dziejów Orkiestry Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa „Sinfonietta Cracovia” wiążą się ściśle z powstaniem zespołu Młodzi Kameraliści Krakowscy. Wysokie umiejętności, zaangażowanie muzyków i świeżość interpretacji przy życzliwym wsparciu Państwa Elżbiety i Krzysztofa Pendereckich zaowocowały w 1994 roku nadaniem zespołowi statusu orkiestry miejskiej w formie samorządowej instytucji kultury.
Orkiestra stale współpracuje z plejadą najwybitniejszych artystów z całego świata,
kreuje nowatorskie przedsięwzięcia promujące muzykę nową i nie tylko, stopniowo wyrastając na jeden z najbardziej dynamicznych europejskich zespołów, szczególnie ceniony za mistrzowskie wykonania muzyki współczesnej. W październiku 2021 roku konkurs na dyrektora Orkiestry wygrał duet kobiecy – Agata Grabowiecka, doświadczona managerka kultury, oraz Katarzyna Tomala-Jedynak, dyrygentka związana
z Teatrem Wielkim w Poznaniu. Instytucja przygotowuje się do działalności artystycznej
w budowanej nowej siedzibie, zwanej Krakowskim Centrum Muzyki.

  • Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie przede wszystkim: kreowanie wizerunku Orkiestry poprzez współtworzenie i realizację strategii marketingowej, komunikacyjnej i promocyjnej instytucji oraz jej oferty programowej;
  • kontakt i budowanie relacji z mediami;
  • tworzenie koncepcji kreatywnych i treści na podstawie strategii komunikacji marki, dbanie o właściwe jej wdrażanie;
  • odpowiedzialność za spójną komunikację marki (instytucji, orkiestry, oferty), w tym:
  • definiowanie i realizację zadań związanych z komunikacją i promocją instytucji
    poprzez m.in. przygotowywanie i nadzór form reklamy wizualnej Orkiestry, druków
    promocyjnych i publikacji, spotów i materiałów audio – video i multimedialnych;
    przygotowywanie i nadzór nad przygotowywanymi materiałami merytorycznymi do
    broszur, folderów, katalogów i innych materiałów promocyjnych;
  • zarzadzanie mediami społecznościowymi (facebook i instagram) oraz tworzenie treści i planowanie postów, stories i materiałów promocyjnych dla tych kanałów
    samodzielnie lub we współpracy z grafikiem / fotografem, redakcja i aktualizacja
    witryny internetowej;
  • redagowanie tekstów promocyjnych i zarządzanie marketingiem emailowym,
    przygotowanie strategii działań w tym obszarze;
  • współpracę z innymi instytucjami kultury, partnerami zewnętrznymi, krytykami sztuki
    oraz dziennikarzami branżowymi;
  • negocjowanie warunków ekspozycji, publikacji i emisji przygotowanych treści
    i materiałów promocyjnych;
  • internetowy kolportaż materiałów marketingowych w ramach wszelkich dostępnych
    kanałów, w szczególności dostarczanie informacji mediom: prasie internetowej
    i tradycyjnej, telewizji, stacjom radiowym, branżowym periodykom muzycznym,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi, jak drukarnie i agencje reklamowe w zakresie
    działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych,
  • pełna i odpowiedzialna współpraca z kanałami marketingowymi Miasta Krakowa;
  • pozyskiwanie partnerów i sponsorów oraz współpraca z nimi.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe w zakresie marketingu i reklamy,
  • praktyczna znajomość z zakresu marketingu i PR,
  • wiedza z zakresu kreowania wizerunku instytucji artystycznej i projektów,
  • doświadczenie w promocji wydarzeń kulturalnych i eventów,
  • bardzo dobra znajomość polszczyzny ‒ w tym literackiej ‒ zasad korekty, składu
    i edycji tekstów oraz tzw. „lekkie pióro”,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego ‒ w mowie i piśmie,
  • znajomość nowoczesnych narzędzi niezbędnych do organizacji pracy zespołowej,
    np. z pakietu aplikacji Google/Gmail,
  • dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych (w tym biegła znajomość
    pakietu MS Office i programów graficznych, np. Adobe Photoshop/ Adobe),
  • znajomość realiów branży reklamowej (reklama prasowa, outdoorowa, radiowa,
    telewizyjna),
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu oraz
    dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:

  • zmysł estetyczny, znajomość prawideł typografii, składu oraz edycji tekstu i grafiki,
  • znajomość specyfiki funkcjonowania instytucji kultury,
  • znajomość terminologii muzycznej,
  • wiedza w zakresie organizacji i funkcjonowania orkiestry lub innego zespołu
    artystycznego oraz projektów i przedsięwzięć z sektora kultury,
  • doświadczenie we współpracy z mediami,

Oferujemy warunki pracy:

  • umowa o pracę,
  • ciekawa i dynamiczna praca w jednej z wiodących instytucji muzycznych w kraju,
  • duże możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania specjalistycznej wiedzy,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
  • praca w młodym, dynamicznym zespole i kontakt z artystami światowego formatu
    reprezentującymi różne dziedziny sztuki,
  • możliwość wyjazdów zagranicznych i krajowych.
    Wymagane dokumenty:
  • CV wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
  • list motywacyjny zawierający propozycję działań adekwatnych dla zakresu stanowiska.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych (http://sinfonietta.pl/dane-osobowe/) na adres mailowy: oleksy@sinfoniettacracovia.com do dn. 27.12. 2021 r.
z dopiskiem: Specjalista ds. promocji i komunikacji marki

Zobacz również

07
03
2025

Trasa koncertowa w Niemczech

Sinfonietta Cracovia pomiędzy 11 a 29 marca zaprezentuje się niemieckiej publiczności w aż 19 koncertach.

(...)

14
02
2025

Nabór | wiolonczela - muzyk tutti

Sinfonietta Cracovia ogłasza nabór na wolne stanowisko wiolonczela – muzyk tutti

(...)

22
12
2024

Generacja Sinfonietta | koncerty dla dzieci i młodzieży

W roku 2024 Sinfonietta Cracovia rozwinęła swoją działalność na polu edukacji dzięki wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

(...)

Widownia podczas koncertu Sinfonietty Cracovii

Klub Przyjaciół Sinfonietty

Zostań Mecenasem

Sinfonietta Cracovia to miejska instytucja kultury, która czerpie swoje witalne siły z otoczenia, energii miasta i jego mieszkańców. Dlatego chcemy włączać Państwa w życie Orkiestry, mając na uwadze jej dobro i rozwój.

Ciasteczka!

Korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia. Wykorzystujemy je do analizy, w jaki sposób korzystasz z naszej strony oraz do personalizacji wyglądu prezentowanych Ci treści. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności.

Ustawienia plików cookies